woensdag 24 september 2014

Laatste dag van onze bloghop!

Dag blogvrienden...
Vandaag kan je nog tot 18 uur reageren op de bloghop (kijk bericht hieronder)... ga bij iedereen langs...plaats bij iedereen een berichtje en wordt ook bij iedereen volger. De laatste uren tikken weg... waag je kans!

Er zijn al heel wat mensen die deze stappen hebben gezet en zij zitten al in de prijzenpot...klaar om getrokken te worden.

Even aandacht aan volgende personen... zij lieten bij één DT lid geen bericht achter of werden ergens geen volger... Kijk nog even na aub... zo mis je je kans niet om voor een prijs in aanmerking te komen...

ANN B    >   kijk bij Veerle
CHRIS O   > kijk bij Lins en Nancy
HILDE DW   >  bij alle DT leden...
LINDA VDK   >  kijk bij Nancy
RITA's Hob    > kijk bij Lins
TANJA  > kijk bij Karin

Je ziet dames...ik gun jullie echt de prijs wel...
Zeggen jullie nu zelf..."Nou die prijs interesseert ons niet." Oké dan...is dan ook zo.

Veel succes.
En wie weet tot zaterdag (of zondag)...

Groetjes Patrice

2 opmerkingen:

Tanja zei

Leuk dat je het zo opvolgt! Ik heb het nagekeken maar ik ben bij karine volger en heb een berichtje geplaatst?

Tanja zei

Ik merkte bij de eerste wel dat mijn vroegere 'naam' Tmol eerst verscheur bij het volger worden, is daar misschien de verwarring ontstaan? Heb de naam bij mijn account naar tanja aangepast